Reklamace
Reklamaci zboží lze uplatnit buď informováním prodávajícího e-mailem či písemně. Můžete využít reklamační protokol, který je k dispozici ke stažení. Pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, vyplňte formulář a zašlete jej nejpozději do 14-ti dnů od převzetí zboží na uvedenou adresu nebo e-mail.Zboží, které chcete vrátit, je nutné odeslat nebo osobně doručit nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy.
Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) - Luboš Čejda, Zahradní 1242, Sedlčany 26401. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
